فهرست بستن

MathType Software

نرم افزارمث تایپ – MathType Software

 MathType Software

 این نرم افزار قدرتمند برای ویندوز و مکینتاش می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد به راحتی نماد‌های ریاضی را برای کار در word ، صفحات وب ، چاپ کردن ، نمایش و Tex , Latex , MathML documents به کار ببرید.

برای شما هم پیش آمده که بخواهید فرمول‌های ریاضی ، فیزیک و … را تایپ کنید، اگر در این کار مبتدی باشید حتما از سختی تایپ کلافه می‌شوید، MathType با امکانات زیاد و فرمول‌های آماده نه تنها کاربران مبتدی را در حد پیشرفته ای کمک می‌کند بلکه کاربران حرفه ای خیلی سریعتر و راحت تر می‌توانند از فرمول‌ها استفاده نمایند. نماد‌های بسیار و قالب‌ها و فونت‌های همراه با این نرم افزار خیلی از نیاز های شما را برای ایجاد یک فرمول با شکل دلخواه بر طرف می‌کند.

می توانید به راحتی از نماد‌های ریاضی موجود بر روی سیستم خود نیز استفاده کنید و در نرم افزار ذخیره کنید پس اگر نیازمند فرمول خاصی هستید کافی است آن را دانلود کنید و به راحتی به نرم افزار اضافه کنید.

اگر از یک نماد ریاضی بسیار استفاده می‌کنید می توانید برای آن یک کلید ترکیبی تعیین کنید تا سریع در دسترس شما باشد. به راحتی فرمول‌ها را ویرایش کنید مانند کلمات معمولی آن ها را رنگی کنید و استایل مورد نظر خود را به آن بدهید.

نرم افزار MathType به عنوان پلاگ این به راحتی با نرم افزار‌های Microsoft Word , PowerPoint , Quark XPress documents , Adobe InDesign layouts , Excel spreadsheets , HTML pages و … همراه می شود تا راحت تر بتوان از آن استفاده کرد.

MathType Software
تصویر محیط اجرای نرم افزار مث تایپ – MathType Software

مطالب مرتبط با موضوع